Obserwatorzy

piątek, 3 sierpnia 2012

Przepraszam, ale nie martwcie się ;)

Tak wiem, nie dodałam nowego rozdziału i można mnie za to ukatrupić ;p Ale to wszystko przez chaos związany z ukończeniem szkoły i wyjazdy. Pierw nad morze, a potem w góry i nie miałam czasu na nic. Teraz znów wyjeżdżam, tym razem z rodzicami, ale nie martwcie się, mogę wziąć ze sobą laptopa i kontynuować swoje "dzieło" ;p Tak, dobrze przeczytałyście, ale jeszcze raz to napiszę: kolejny rozdział jest już w drodze ;p Dodam go jak wrócę za dwa tygodnie, albo jak wcześniej uda mi się złapać neta ;p
No to do napisania i nie martwcie się, postaram się szybko ponadrabiać wasze blogi ;)
Papa ;*

3 komentarze:

  1. [SPAM]Chciałabyś poznać opinię na temat swojego bloga? Dowiedzieć się jak postrzegają go inni? Nie czekaj i zgłoś się do Raju Ocen. Ocenialnia stoi otworem.
    raj-ocen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest świetny i bardzo przyjemnie się go czyta ale jak widze już dawno nie pisałaś mam nadzieję że się jeszcze odezwiesz i coś napisze , czytałam wiele blogów ale ten jest naprawde super życze weny i pozdrawiam Anka :* i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. siema znalazłam twojego bloga i muszę powiedzieć że świetnie zaczęłaś :D szkoda ze dawno nie dałaś wpisu :( mam nadzieję ze nie porzuciłaś bloga i będzie dalsza część :D będę czekać , życzę weny i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń